Valpekurset- Den viktige starten!

Er du redd for å komme ut feil fra start slik at valpen din utvikler atferdsproblemer senere i livet? Er du kanskje godt i gang men trenger en bekreftelse på at du og valpen er på god vei?

Da er du på rett plass!

Dette kurset er laget for å trygt guide deg slik at valpen din får den beste starten i livet.

Ja, dette ønsker jeg for valpen min!

Dette kurset er perfekt for deg som:

Har en valp

Som du elsker men som kan utfordre deg i blant med sine "dådyrøyne"🙂

Er ny med valp

Og ønsker at valpen din skal få en riktig start og unngå de vanligste nybegynnerfeilene.

Ønsker en hund

Som forholder seg rolig når du ønsker det og kan nyttige ferdigheter.🐕

Det er meg!

Kjenner du deg igjen i dette?

• Du er i gang men ønsker å få bekreftet at du er på god vei
  • Du blir usikker når det er så mange forskjellige råd om hvordan man skal oppdra en valp?
  • Du er redd for at valpen skal utvikle atferdsproblemer?
  • Du ønsker en velfungerende og harmonisk bestevenn men er redd for å gjøre feil som kan prege hunden?
  • Du har en valp som får ukontrollerte raptuser som ofte ender i frustrasjon, såre hender og ankler?
  • Syns det kan være tøft å ha en valp?
  • Føler at du gjør alt feil når andre gjør det riktig?
  • Du drømmer om en hund som du stolt kan ha med deg over alt?
  • Du ønsker en valp som kan grunnleggende hverdagslydighet og være velfungerende
  • Du ønsker og være stolt av hunden din og det dere har fått til sammen

Sikre valpen din den beste starten i livet!

Start Valpeskolen-Den viktige starten allerede i dag!

Og ha tilgang til hele kurset med oppgaver, arbeidsark og oppskrifter i hele 12 mnd.
Meld meg på!

Hvem er hundetreneren?

Hei:) Mitt navn er Sandra Marie. Jeg har jobbet profesjonelt med hundeeiere og kurs i over 25 år.

Utenom å drive Valpeskolen er jeg også grunderen av HundeAkademiet og holder jevnlig kurs og foredrag rundt i Norge.

Jeg vil i dette kurset dele min kunnskap om hvordan du enklest kan trene valpen din på en smart måte slik at du får den kompisen du ønsker deg.

Jeg velger alltid forskjellige raser når jeg skal skaffe meg hund, dette fordi jeg da kan tilegne meg kunnskap om forskjellige egenskaper i hunder. Dette har gjort at jeg har en god forståelse for hva hundeeiere står i av utfordringer med hunden sin.

I tillegg til egne hunder har jeg stadig valper inne til trening for den beste starten i livet.

Jeg har fått tilbakemeldinger på at jeg underviser på en enkel og forståelig måte, noe som jeg synes er viktig når man står i utfordringer med valpen.

Håper jeg treffer deg og din valp inne i kursportalen.

Dere er hjertelig velkommen!

Du vil få tilgang til:

"Valper er ikke født vitende om hvordan de skal tilpasse seg vår verden. De vil gjøre det som er mest naturlig for seg.

Om det innebærer å spise dine sko, tisse på det fine persiske teppet ditt eller løpe etter naboens katt.

Det er vi som hundeeiere som må veilede hunden slik at den tilpasser seg vårt liv og våre regler og rutiner i hverdagen"

Sandra Marie

Dette vil jeg være med på!

Dette vil du lære:

Uke 1

I den første uken skal du lære om hvorfor trening skal være gøy, og hvordan du kan finne den beste belønningen til din valp.

Du og valpen skal starte treningen av den gode kontakten og samarbeidet, og dere får ukens praktiske lydighetsøvelser og oppgaver innen sosialisering og miljøtrening.

Uke 2

Hva er forskjellen på innkalling og navnetrening og hvordan gjør vi dette?

Denne uken skal dere bli rå på innkalling og få mange gode tips slik at dere ikke går i de vanlige fallgruvene.

Dere skal sette sammen øvelsene fra forrige uke og begynne med "Bli" trening.

Renslighetstrening

Uke 3

Hvorfor får valpen raptuser på kvelden og hva kan vi som hundeeier gjøre med det?

Hvordan kan vi vite om valpen er under eller overstimulert?

På plass er en nyttig øvelse for samarbeidet og nå blir plutselig valpen din en liten lydighetsstjerne!

Uke 4

Drømmer vi ikke alle om en hund som går pent ved siden av oss og titter forventningsfullt opp?

Nå er det "Gå Fot" som gjelder.

Og kanskje kan vi allerede si: "Bli" og valpen blir sittende/liggende?

Stell og pleie og alene hjemme trening er også fokus denne uken.

Mest populær

990,-

1 betaling av 990,-

• Kurset med enkle steg til hunden du ønsker deg
  • Mine beste tips og råd
  • 4 moduler (uker) med undervisningsvideoer og oppgaver
  • Tilgang til egen Facebook gruppe til de som deltar
  • Tilgang til kurset hele valpens første leveår
  • Lærings garanti
Bestill nå

Delbetaling

599,-

2 betalinger av 599,-

• Kurset med enkle steg til hunden du ønsker deg
  • Mine beste tips og råd
  • 4 moduler (uker) med undervisningsvideoer og oppgaver
  • Tilgang til egen Facebook gruppe til de som deltar
  • Tilgang til kurset i hele valpens første år
  • Lærings garanti!
Bestill nå

Mitt mål:

Er at jeg kan inspirere og guide deg til å trene valpen med positive innlæringsmetoder.

At du skal lære alt du trenger å vite slik at valpen din får den beste starten i livet.

Jeg ønsker også at du skal lære valpen din å kjenne bedre og forstå hvorfor hunder gjør som de gjør.

Det er viktig for meg at du er fornøyd og oppnår de resultantene du ønsker.

Men hvis du mot formodning ser at dette ikke er rett for deg vil du få hele beløpet refundert om du sender det til meg skriftlig, senest 14 dager etter at du kjøpte kurset.

Gå til toppen igjen